poniedziałek, 12 listopada 2012

Pożywne śniadanko

Moi mężczyźni postawili dzisiaj weto. Zrób nam proszę jutro na śniadanie coś innego niż owsiankę, ale ma być na ciepło! - poprosił rano mąż.

No i zrobiłam. Skorzystałam z przepisów, które dostałam kiedyś od Adusi.

Gotowałam ryż prawie 4 godziny w proporcjach 1:6 (wg medycyny chińskiej długie gotowanie ma działanie wzmacniające).

Uprażyłam kaszę jaglaną, dodałam do niej ciepłego ryżu. Następnie dodałam pokrojone jabłko, cynamon, rodzynki, suszoną żurawinę, trochę gorzkiego kakaa, cukier waniliowy i miód. Na koniec dodałam kilka kropel słodkiej śmietanki.

Jutro tylko rano podgotuje i będzie pyszne, ciepłe śniadanko!

Smak ma lepszy niż się spodziewałam. To naprawdę jest dobre! Słodkie, ciepłe i pożywne!

1 komentarz:

  1. Ja się zajadam prawie codziennie owsianką. Przepis już Ci wcześniej wysyłałam. Czasem dla odmiany zmieniam płatki owsiane na jęczmienne, a ostatnio nawet żytnie :p

    OdpowiedzUsuń