poniedziałek, 26 listopada 2012

Moje "risotto"

Moje risotto albo właściwie potrawka z ryżem.

  • Podsmażyłam cebulkę, bakłażana, marchewkę i cukinię.
  • Dodałam mięsa mielonego, puszkę pomidorów
  • Dużo przypraw: użyłam świeżej bazylii, tymianku i pietruszki. Dodałam imbir, zioła prowansalskie, kumin, dużo kurkumy i curry;  garam masala i teva fry masala, trochę przyprawy na bazie suszonych pomidorów oraz odrobinę słodkiej papryki
  • Ugotowałam ryż i dodałam do warzyw. Chwilę trzymałam na ogniu.
Z tego eksperymentu wyszło bardzo smaczne danie!

6 komentarzy:

  1. Potrawka :) Bo ryż gotowałaś osobno. Chodzi za mną ostatnio bakłażan! Brzmi to smacznie, i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się właśnie wydawało, że nie spełnia to wymogów risotta.
    Jest bardzo smaczne. Jeśli masz ochotę to zapraszam jutro na obiad!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jutro pomagam Fi organizować imprezkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Impreza??? Ale Wam dobrze!!!
    To zapraszam na obiad z Fi, żebyście trochę sobie odpoczęli od tych przygotowań.
    Ale jak na razie mam tylko potrawkę. Zupki niestety nie zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale impreza też jutro :)
    Korzystamy dopóki się da.

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń