niedziela, 3 listopada 2013

Via Caffe

Dzięki Adusi odkryliśmy dzisiaj cudowne, magiczne miejsce. Kawiarnię Via Caffe na Krakowskim Kazimierzu (plac Wolnica 9). Jesteśmy tym miejscem oczarowani. Zakochaliśmy się w nim od pierwszego wejrzenia, pierwszej rozmowy z właścicielem, pierwszego łyku kawy i wina oraz pierwszego spróbowania ciast (aż trzech - dla każdego inne).

Pucio był zachwycony miejscem dla malucha. Były zabawki!!!

Następnym razem spróbujemy przyjechać w niedzielę. Ok 12 są czytanie bajki dla dzieci.

Uwielbiam odkrywać takie miejsca, miejsca tworzone z sercem!

Nie mam innego wyjścia jak tylko polecić wszystkim Via Caffe (chyba zrobiłam temu miejscu niezłą reklamę, prawda? - ale jest jej warte)

2 komentarze:

  1. Ja się nie chcę upominać ale wiesz, kawa czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz mnie tam zabrać przy mojej najbliższej bytności w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń