wtorek, 5 marca 2013

Póki jeszcze czas niech szczęście błyśnie!

Dlaczego na tym świecie,
tak się czasem dziwnie plecie,
Że biedne serce jest wciąż w rozterce?
I mało tak radości bywa, szczęścia i miłości,
Lecz za to często można spotkać łzy?
(...)
Szczęście trzeba rwać jak świeże wiśnie,
Bo potem przyjdzie mróz i szczęście pryśnie.
Pustka w sercu, w duszy mrok
I tak do końca, za rokiem rok.
Szczęście trzeba rwać jak świeże wiśnie,
Póki jeszcze czas niech szczęście błyśnie.
Chwycić szczęście, co masz sił.
Kochać, żyć, na jawie śnić ten sen, co się w dzieciństwie śnił.
(...)
Walery Jarzębiec "Szczęście trzeba rwać jak świeże wiśnie"


Czasami jest tak, że jak się sypie to wszystko na raz. Czasami jest tak, że jak zaczyna się układać, to nagle zbiór rozsypanych puzzli zaczyna się układać w całość, w jeden obraz.

Na razie mam plan działania. Pewne marzenie do spełnienia. Puzzle zaczynają się układać. Co z tego wyjdzie? zobaczymy!

Wracając do domu samochodem spotkałam dzisiaj osobę, o której właśnie myślałam. Osobę, która wskazała mi pewną drogę. Puzzle zaczęły się układać. Mogłam tylko się przywitać, bo za mną już czekał kolejny samochód. Ale jeśli się uda, to właśnie dzięki Niej! Jeśli nie, to i tak jestem wdzięczna za radę i dobre słowo! Na razie działam. Małymi kroczkami idę do celu. Ziarno zostało zasiane. Czy coś z tego wyjdzie? może przyszły tydzień przyniesie odpowiedz..

A motto na dzisiaj? Słowa wyrwane z kontekstu ale w tym ujęciu tylko one mają wartość. A najważniejsze przesłanie dla mnie to teraz: Kochać, żyć, na jawie śnić ten sen, co się w dzieciństwie śnił!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz