sobota, 14 grudnia 2013

Świątecznie

Dzisiaj już świątecznie. Przynajmniej u mnie w domu. Okna wymyte, firanki wyprane, ciasteczka upieczone, choinka ubrana.

Wiem, wiem że to za wcześnie i że choinkę ubiera się dopiero w wigilię, ale cóż. My naszą będziemy musieli rozebrać już 4 stycznia. A tak lubimy jak w domu jest świątecznie, miło i palą się kolorowe światełka nadając mieszkaniu ciepły poblask.

U nas szaleństwo grudniowych krótkich dni i długich nocy. Ciągła praca, praca i praca. Problemy w pracy, życie w pracy, nadgodziny w pracy... Jakbyśmy żyli żeby pracować!

Dlatego dzisiaj już trochę inaczej, trochę bardziej świątecznie i może trochę bardziej refleksyjnie.



5 komentarzy:

  1. I masz kartki świąteczne do wysłania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki trzeba dodać! Masz może jakieś zdjęcia w sieci? Chętnie podlinkuje i zareklamuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam :) I nawet zapomniałam zrobić zdjęcia tych które zrobiłam dla Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę zrobić, ale mam spore wątpliwości czy mój aparat udźwignie problem na satysfakcjonującym wszystkich poziomie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbyś mogła :) Tylko przy dziennym świetle. Chodzi o takie mniej więcej. Sama widziałaś, że zdjęcia nie dokładnie oddają kolor.

    OdpowiedzUsuń